Människor som ser ut som tecknade figurer

Eftersom rubriken är så uttömmande kommer jag inte att ödsla både din och min tid med att skriva en massa ord här, som du kommer läsa och tycka att det var – precis som jag sa – onödigt. Därför kan du lika gärna börja titta på bilderna på en gång, och sluta läsa det här. Som vanligt visar jag några av mina favoriter här under, och resten hittar du hos Trickfist.

[bill_murray_papa_smurf_20091222_1805706060.jpg]

[bob_hope_glen_quagmire_20091222_1500784898.jpg]

Kommentera

