Inspiration för Halloween

Jag vet aldrig vad jag ska klä ut mig till på Halloween. Fast en gång blev det faktiskt riktigt lyckat, då jag och min vän gick till en second hand-butik och hittade ett par jättefina klänningar och peruker. Men jag vägrar ta på mig den där gamla trasan igen.

Om du är dataspelsnörd kan du klä ut dig som de här människorna från Blizzcon.

Fler bilder på personer som aldrig haft sex hittar du hos Wired.

Om du har barn, och vill ta ut din kreativitet så kan du kika på mitt tidigare inlägg om de 50 sjukaste halloweenkläderna för barn.

 

Kommentera

