Vem vill veta om Relationsförändringar i Västerås

Fråga mig inte varför jag var inne på en sida som har att göra med Västerås – fråga i stället varför det finns en kolumn till vänster där de publicerar ”Relationsförändringar i Västerås”. Känns lite sjukligt, kanske på grund av den lilla brustet hjärta-ikonen. Jag kanske hör av mig till webbmastern och stillar min nyfikenhet. Så här ser det ut på sidan:

PS. Om du också vill kolla vaffö de gör på detta viset kan du höra av dig till den ansvarige utgivaren Rickard Vikström på kontakt@internetbolaget.se

5 thoughts on “Vem vill veta om Relationsförändringar i Västerås

  1. tine skriver:

    SKA DU FLYTTA TILL VÄSTERÅS?? KOLLAR DU INFO OM VÄSTERÅS FÖR ATT NI SKA SLÅ ER NER DÄR?

    • zarkozarko skriver:

      Nee verkligen inte. Jag skulle aldrig få för mig att flytta till en mindre stad. Det hajjaruväl?

Kommentera

