Fick mig att gapskratta på bussen – MÅSTE läsas!

Det här inlägget på 27bslash6 fick mig att skratta ASHÖGT på bussen. Om jag inte var så fokuserad på att läsa (och skratta) hade jag kanske lagt märke till att folk tittade konstigt på mig. Inlägget handlar om att David får ett mejl från Steven med krav på att lämna in sin tidsrapport. Och David är inte typen som slösar tid på så tråkiga saker. Till slut ger han ändå med sig lite:

Regardless, you will be pleased to learn that due to your absence last week leaving me with a spare hour per day, which is usually dedicated to staring at the back of your head with one eye closed doing that thing with your thumb and finger where you squash it, I did do my time-sheets. Please find attached.


Kommentera

